Časté otázky

 

Časté dotazy klientů

Před cestou

 

Mohu zakoupit zájezd jen přes internet, nebo musím chodit na pobočku?

Celý proces zakoupení zájezdu je možný provést on-line, není nutné se dostavovat na pobočku. K nákupu prosím využívejte stránky CK www.hellotour.cz, nebo portál www.cenozrout.cz, který je nedílnou součástí cestovní kanceláře.

Jak si mohu rezervovat své místo na zájezdu, pokud jsem zakoupil slevový voucher?

Až obdržíte na email své vouchery, zašlete nám nejlépe obratem na mail hellotour.rezervace@email.cz čísla Vašich voucherů, termín, který jste si vybral a Vaše kontaktní údaje, spolu s údaji o spolucestujících. Poté Vám zašleme potvrzení Vašeho termínu.

V případě nákupu na www.cenozrout.cz nemusíte provádět žádnou rezervaci, jen pokud jste zakoupili zájezd s více vypsanými termíny. V tomto případě si prosím rezervujte vybraný termín.

Musím Vám zasílat podepsanou cestovní smlouvu?

Pokud jedete pouze na jednodenní výlet bez ubytování, tak cestovní smlouvu dle zákona nepotřebujeme. Vyplnění smlouvy je nutné pouze u vícedenních zájezdů s ubytováním. V takovém případě nám podepsanou cestovní smlouvu zašlete mailem nascanovanou, nebo poštou (obyčejně) na adresu kanceláře: CK Hello Tour, Nádražní 740/56, 15000 Praha 5 - Smíchov.

Zájezd si chci nechat proplatit od svého zaměstnavatele, jak mám postupovat?

Zašlete nám fakturační údaje a my Vám fakturu pro zaměstnavatele vystavíme. Výhradně však vystavujeme faktury na zájezdy, zaplacené na ná účet, nikoliv na zájezdy zakoupené a zaplacené na účet slevového portálu.

Je Vaše cestovní kancelář pojištěna proti úpadku?

Ano, naše cestovní kancelář je pojištěna proti úpadku dle zákona č. 159/1999 Sb. u České podnikatelské pojišťovny, číslo smlouvy 0201200058.

Kdy se dozvím přesné informace o odjezdu autobusu a další informace k cestě?

Cestovní pokyny zasíláme cca 3 - 4 dny před odjezdem. V tomto informačním e-mailu naleznete veškeré pokyny k odjezdu, program zájezdu, orientační ceny vstupného a nabídku cestovního pojištění (týká se zájezdů delších než jeden den).

Zvláštní pozornost věnujte číslu autobusu a průvodci zájezdu.

Co je nutné mít s sebou na cestu? Co bych neměl zapomenout?

Nejdůležitější je mít platný cestovní doklad (v zemích EU a ve Švýcarsku Vám stačí občanský průkaz), kartičku cestovního pojištění, aktivovaný roaming v telefonu, dostatek peněz dle Vaší potřeby a léky, pokud nějaké užíváte. Dále je nutno promyslet vhodné oblečení a obuv, s ohledem na charakter a destinaci zájezdu, vhodné je zjistit si i aktuální předpověď počasí.

Mám si sjednávat cestovní pojištění sám, nebo ho mohu objednat přes Vaši cestovní kancelář?

U jednodenních zájezdů cestovní pojištění nesjednáváme, u vícedenních zájezdů Vám pojištění rádi sjednáme. Pro objednání je třeba uvést celé jméno a datum narození. Cenovou nabídku pojištění na konkrétní zájezd rozesíláme v cestovních pokynech několik dní před odjezdem.

Pojištění se platí v hotovosti k rukám průvodce proti kartičce pojištěnce.

Jak jsou rozdělována místa v autobuse, mohu mít nějaký požadavek na místo?

Máte-li zájem o rezervování konkrétních místenek předem a zvolit si tak sami, jaké budete mít sedačky, je zapotřebí dokoupit si v rubrice  KOUPIT na webových stránkách cestovní kanceláře přednostní nástup v ceně 50,- Kč u jednodenních zájezdů / nebo 150,-Kč u vícedenních zájezdů.

Zasedací pořádek je sepisován cestovní kanceláří podle pořadí došlých plateb od předního místa za řidičem směrem dozadu. 

V jakých městech je možno nastupovat?

Odjezd je vždy z Prahy a u každého zájezdu je možné nastoupit na nástupních místech, které jsou na trase zájezdu. Tyto další nástupní místa naleznete vždy v detailu konkrétního zájezdu v informacích. Při cestě do Drážďan stavíme v Lovosicích a v Ústí nad Labem. Pokud jedeme na západ, stavíme v Berouně a v Plzni. Při zájezdech do Rakouska stavíme v Benešově, Táboře a v Českých Budějovicích.

Jaký je postup, pokud nemohu odcestovat a musím již zakoupený zájezd stornovat?

Veškeré informace ohledně storna zájezdu naleznete ve Všeobecných podmínkách CK Hello Tour. Pokud nemůžete vycestovat, je možné změnit účastníka zájezdu zdarma.

 

Během cesty

 

Jakými autobusy se cestuje?

Používáme zájezdové autobusy našich partnerských dopravců, mezi které patří například společnosti P+P Transport, a Auto - Bey. V autobusu Vám většinou nabídneme možnost nakoupení menšího občerstvení, teplých a studených nápojů. Autobusy jsou vybaveny klimatizací, WC a DVD.

Jak často se během cesty dělají zastávky?

Při jednodenních zájezdech / Drážďany, Vídeň, Norimberk/ je  jedna zastávka. Při delších nočních přejezdech autobus staví v intervalech 3,5 – 4hodiny a přestávky trvají cca 30 minut.

Je povinné účastnit se programu s průvodcem?

Prohlídka s průvodcem není nikdy povinná, pokud máte svůj vlastní program, můžete se mu po celou dobu zájezdu věnovat. Je však nutné být vždy od průvodce informován, v kolik hodin a na jakém místě je sraz na odjezd. Také doporučujeme mít na průvodce uložené telefonní číslo pro případ nouze.

Zapomněla jsem v autobusu zavazadlo, sluchátka, telefon atd..... Jak mám postupovat?

Vzhledem k velmi častým příhodám zapomenutí čehokoliv v autobusu Vám předáme telefonní kontakt na dopravce a další řešení bude výhradně bez účasti cestovní kanceláře mezi Vámi a dopravcem.